استفاده از راهکار های اصولی و فنی به جای قطع اینترنت در زمان کنکور

خرامید خبر داد؛

استفاده از راهکار های اصولی و فنی به جای قطع اینترنت در زمان کنکور

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات: به جای قطع اینترنت راهکار های اصولی و فنی مقابله با تقلب را به سازمان سنجش نشان دادیم و در مقابل قطع اینترنت برای کنکور ایستادیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ساینس بلاگ، محمد احسان خرامید، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ویراستی نوشت:

«از دورانی که برای هر چیزی مثل کنکور اینترنت را قطع می کردند رسیدیم به وضعیتی که به جای قطع اینترنت راهکار های اصولی و فنی مقابله با تقلب را به سازمان سنجش نشان دادیم و در مقابل قطع اینترنت برای کنکور ایستادیم. گفتیم و شد.»

              راهکار های اصولی و فنی به جای قطع اینترنت در زمان کنکور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استفاده از راهکار های اصولی و فنی به جای قطع اینترنت در زمان کنکور" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استفاده از راهکار های اصولی و فنی به جای قطع اینترنت در زمان کنکور"، کلیک کنید.