واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان 11 مصدوم داشت

ساینس بلاگ/اصفهان سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت 11 نفر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور موته خبر داد.

عباس عابدی در گفت وگو با ساینس بلاگ، درخصوص واژگونی اتوبوس مسافربری، اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت 5 و 19 دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است، افزود: 3 واحد امدادی اورژانس 115 و 2 کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت 11 نفر شامل 9 مرد 22 تا 89 سال و دو زن 20 و 63 ساله در این حادثه، تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان های امام حسین(ع) گلپایگان و حضرت محمد(ص) میمه منتقل شدند.

عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد 35 ساله از 9 مردم مصدوم شده پس از دریافت مراقبت ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان 11 مصدوم داشت" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان 11 مصدوم داشت"، کلیک کنید.